Conrado Yanez

Conrado Yanez
Wszystko o Conrado

środa, 20 kwietnia 2011

Rozmowa z Conrado Yanezem dla Faktu!

Wiem już trochę więcej o Conrado Yanez! Dzięki Faktowi, którego kupiłam w końcu mogę się dowiedzieć o Filipińczyku trochę więcej. No więc, Conrado ma 51 lat. Choć urodził się na Filipinach, to w naszym kraju poznał kobietę swojego życia. Co więcej, Conrado jest już rozpoznawany na ulicy. Trudno się dziwić sympatycznemu artyście, w końcu jego niski i bardzo charakterystyczny głos łatwo się zapamiętuje. Ponadto przyznajcie mi rację, finalista Must be the music ma sympatyczną buźkę - taką łatwą do zapamiętanie hi hi :)

A teraz kilka cytatów z Faktu:

- "Wszystkie dni są teraz zwariowane. Próby wypełniają cały czas. Ten program może odmienić moje życie. Ludzie już mnie rozpoznają, spotykam się z wieloma oznakami sympatii" – wyznał się Conrado Yanez w rozmowie z tabloidem.

"Do Polski przyleciałem 18 lat temu. To moje miejsce, tutaj mam żonę i dzieci. Chciałbym zabrać ich na Filipiny, poznać z moją rodziną, pokazać im mój kraj. Ale mój dom jest już w Polsce" – dopowiedział finalista.

W następnym poście postaram się wam przbliżyć trochę bardziej miejsce urodzenia Conrado - Filipny. Zapraszam też do komentowania bloga :)

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mnie to nie obchodzi wystarczy mi tylko to, że jest wspaniały,kochany ma dzieci...to jest cudowne...to najlepszy piosenkarz jakiego kiedykolwiek widziałam i słyszałam.Niczego mu nie brakuje,a ja mu zawsze będę kibicować.Amen.:):P

Anonimowy pisze...

Ja jestem ciekawa co robi na co dzień, gdzie można go usłyszeć??? czy gdzieś występuje???

Anonimowy pisze...

gratulacje wygraj

Anonimowy pisze...

Z tego co wiem, to występuje.. Najbliższy koncert, w którym on będzie główną atrakcją odbędzie się dnia 09.12.11 w Gliwicach.. Do słuchania tego filipińskiego artysty bardzo zachęcam :)

Anonimowy pisze...

Więc tak. W Polsce nie ma żony. Żyje z kobietą na kocią łapę co nie zmienia faktu, że się kochają i mają wspólnie dwójkę dzieci (na filipinach Conrado doczekał się nawet wnuków z pierwszego małżeństwa)

Dobrze, że nie napisałaś nic, że Conrado jest kucharzem bo to wierutna bzdura :) Poza tym posiłkować się Faktem? Żenua...

Prześlij komentarz